Az Ökotárs Alapítvány pénzügyi asszisztenst keres

Alapítványunk pénzügyi vezetőjének munkáját segítendő, részmunkaidős pénzügyi asszisztenst keres. A pozícióra pályakezdők jelentkezését is várjuk!

Amit kínálunk

  • heti 20 óra munkavégzés 1 éves szerződéssel, ami megegyezés szerint meghosszabbítható;
  • megismerheted Magyarország egyik legjelentősebb méretű magánalapítványának pénzügyi működését;
  • tőzsdei, deviza-ügyletekben tapasztalatot szerezhetsz;
  • betekinthetsz a vagyonkezelés és a pályázati menedzsment részleteibe, valamint a folyó pénzügyek intézésébe;
  • szakmai mentorálást biztosítunk neked: pénzügyi vezetőnk irányítása mellett - akár kezdőként is - komoly feladatokkal szerezhetsz valóban hasznos tudást és rutint;
  • rugalmas munkaidő-beosztással, akár egyetemi tanulmányok mellett is végezhető munka;
  • jó hangulatú, összeszokott csapatban dolgozhatsz velünk fontos társadalmi célokért, hogy jobb hely legyen a világ;
  • hosszútávon is számolunk veled, később akár teljes állásban is!

Amit várunk tőled

  • szakirányú pénzügyi végzettség vagy folyamatban lévő szakirányú tanulmányok;
  • tárgyalóképes angol nyelvtudás;
  • érdeklődés és nyitottság a civil szervezetek munkája iránt;
  • elkötelezettség egy fenntartható, igazságos és demokratikus társadalom iránt.

Feladatok

Közreműködés az alapítvány programjai pénzügyi helyzetének nyomon követésében:

  • a támogatók követelményeinek megfelelő nyilvántartások vezetése;
  • pénzügyi jelentések (részleges) készítése;
  • alvállalkozók, szerződéses munkatársak költségtérítéseinek nyilvántartása, ellenőrzése;
  • támogatott szervezetek pénzügyi beszámolóinak ellenőrzése.

Közreműködés az alapítvány vagyonának kezelésében:

  • értékpapírszámlák kezelése;
  • tőzsdei és devizaműveletek végzése;
  • az alapítvány ingatlan-tulajdonának kezelése (nem ideértve a gondnoki teendőket).

Közreműködés az alapítvány folyó pénzügyeinek intézésében:

  • számlák befogadása és kibocsátása az igazgató eseti jóváhagyásával;
  • közterhek, bérek, számlatartozások határidőre történő kiegyenlítése;
  • a szükséges fizetőképesség biztosítása; bankszámlák kezelése;
  • a könyvelés részére szükséges bizonylatok szabályos vezetése, szolgáltatása;
  • bizonylatok archiválása és selejtezése.

A jelentkezéseket 2021. október 22-ig várjuk, önéletrajzzal és a leendő asszisztens releváns tanulmányait, tapasztalatait és érdeklődését bemutató kísérőlevéllel..

Bővebb információ és jelentkezés: Móra Veronika, move@okotars.hu

Rólunk

Az Ökotárs Alapítvány közel 30 éve támogatja a magyarországi civil szervezetek megerősödését és fejlesztését. Helyi közösségeket építünk, segítjük az aktív állampolgárok közügyekben való részvételét, egy fenntartható, demokratikus és igazságos társadalom építése érdekében. Eddigi történtetünk során több, mint 2000 szervezetet és csoportot támogattunk adományokkal, képzésekkel és egyéb eszközökkel, emellett tevőlegesen segítjük a civilek közötti kapcsolatépítést és hálózatosodást itthon és a közép-európai térségben is. Az Ökotárs 8 fős stábbal, budapesti belvárosi székhellyel működik. Tudj meg többet: www.okotars.hu